Oferty pracy - Headhunting Łódź

Korzystanie z usług agencji headhuntingowych staje się w Polsce coraz bardziej popularne. Prezesi firm, a także ich kadra kierownicza nie zawsze mają czas i odpowiednie kompetencje, by przeprowadzać początkowe etapy rekrutacji i rezygnować z niepasujących do wymagań stanowiska kandydatów. Firma headhunterska może w prosty sposób stać się idealnym rozwiązaniem dla tego problemu, poprzez oferowanie swoich usług i doświadczenia.

Dla naszych klientów poszukujemy idealnych kandydatów, którzy doskonale sprawdzą się, gdy zostaną zatrudnieni na konkretnym stanowisku. Dopasowanie pracownika do firmy, nie polega jedynie na sprawdzeniu jego kompetencji, ale także osobowości. Zależy nam na tym, żeby każda nowo zatrudniona osoba wniosła do przedsiębiorstwa, jak najwięcej. Brak doświadczenia w headhuntingu i znajomości specyfiki pracy headhuntera może sprowadzić na pracodawcę więcej kłopotów niż korzyści.

Profesjonalny proces rekrutacji

Znalezienie dobrego pracownika, który będzie umiał i chciał pracować, może okazać się dużym wyzwaniem. Zwłaszcza wtedy, gdy oferta pracy dotyczy stanowisk mid i regular specialist – na tym etapie nauka i pozyskiwanie umiejętności nie jest już tak intensywna. Kandydat musi wnieść do firmy odpowiedni bagaż wiedzy i doświadczeń. Profesjonalny headhunter potrafi wybrać odpowiedniego kandydata dzięki szczegółowej analizie jego CV i rozmowie, która ukaże jego mocne i słabe strony. Poszukiwanie headhuntera w Łodzi może okazać się równie problematyczne, co znalezienie idealnego pracownika. Dlatego właśnie oferujemy swoje profesjonalne usługi firmom, którym zależy na najwyższym profesjonalizmie procesu rekrutacji. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu potrafimy przeprowadzać skuteczne rekrutacje, których wyniki są zadowalające dla naszych klientów.

Firma headhunterska NewTalents przeprowadzi za Ciebie rekrutację i przedstawi idealnego kandydata do Twojej firmy. Nie musisz już dłużej szukać – zrobimy to dla Ciebie skutecznie i sprawnie.

Headhunterskie firmy to jedne z najważniejszych graczy w dzisiejszym, biznesowym świecie. Wielu pracodawców polega na ich usługach, aby znaleźć najlepszych kandydatów na kluczowe stanowiska w swoich firmach. Jedną z takich firm działających w Łodzi jest NewTalents. Oferujemy usługi headhuntingu dla firm działających w różnych branżach, w tym m.in. dla sektora IT, finansowego, marketingowego czy sprzedażowego. Naszym głównym celem jest znalezienie najlepszych kandydatów na stanowiska menedżerskie, specjalistyczne czy eksperckie, którzy będą pasować do kultury organizacyjnej i celów biznesowych danego klienta.

NewTalents – Headhunting w Łodzi

W codziennej pracy wykorzystujemy różne narzędzia i techniki, takie jak m.in. analiza rynku pracy, wewnętrzne i zewnętrzne rekrutacje, a także zaawansowane metody selekcji i oceny kandydatów. Wszystko po to, aby znaleźć idealnego kandydata, który będzie w stanie wpłynąć na rozwój biznesu klienta. Działamy na rynku już od kilku lat – przez ten czas zyskaliśmy zaufanie wielu klientów w Łodzi. Nasz sukces wynika z wysokiej jakości usług, profesjonalizmu oraz zaangażowania w każdy projekt.

Znajdź headhuntera w Łodzi

Nasza firma oferuje również wsparcie w zakresie employer branding, czyli działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy i przyciąganie najlepszych kandydatów do firmy. W ramach tych usług pomagamy klientom w tworzeniu strategii employer branding, prowadzeniu działań marketingowych i promocyjnych oraz w budowaniu pozytywnych relacji z kandydatami. Współpraca z nami to gwarancja skutecznego i profesjonalnego headhuntingu, a także wsparcia w zakresie employer branding. Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy mają wiedzę i doświadczenie potrzebne do znalezienia najlepszych kandydatów dla swoich klientów. Działamy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, dbając o poufność danych kandydatów oraz ochronę ich prywatności. Nasze działania są skoncentrowane na znalezieniu najlepszego rozwiązania dla klienta -z korzyścią dla pracownika, jak i pracodawcy. W dobie dynamicznych zmian na rynku pracy skuteczna rekrutacja stała się kluczowa dla sukcesu firm. Dlatego też coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na współpracę z firmami headhunterskimi, które mają wiedzę, doświadczenie i narzędzia potrzebne do znalezienia najlepszych kandydatów.
B2B, Umowa o pracę
Łódź, Zdalnie
Posted 8 months ago

Obecnie rekrutujemy dla firmy świadczącej usługi konsultingowe w zakresie pozyskiwania dofinansowania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych projektów technologicznych. Poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds.projektów unijnych

Miejsce pracy – Łódź

Zakres zadań:

  • przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu, raportów, sprawozdań oraz rozliczanie wniosków o płatność
  • sporządzanie prognoz finansowych
  • stały kontakt z klientem w sprawie rozliczania projektów
  • współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi
  • przeprowadzanie procedur zakupowych
  • uczestniczenie w kontrolach doraźnych i końcowych projektów
  • opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian oraz wniosków o płatność
  • dbanie o terminowość płatności
  • opisywanie dokumentacji finansowo-kadrowej.

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od wyników
  • komfortowe warunki pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji – liczne szkolenia
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  •  elastyczny czas pracy (możliwość pracy do 2 dni w tygodniu na zasadach home office)
  • pracę w zgranym zespole.

Aplikuj do nas jeśli:

  • posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych z Funduszy Strukturalnych
  • posiadasz doświadczenie w sporządzaniu prognoz finansowych i w prowadzeniu wyboru Wykonawców zgodnie z zasadą konkurencyjności
  • umiesz obsługiwać system SL2014 oraz bazę konkurencyjności
  • znasz pakiet MS Office.

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Job Features

Job CategoryProjekty unijne

Obecnie rekrutujemy dla firmy świadczącej usługi konsultingowe w zakresie pozyskiwania dofinansowania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych projektów technologicznych. Poszukujemy osoby n…

B2B, Biuro, Umowa o pracę
Łódź
Posted 8 months ago

NewTalentsagencja rekrutacyjna specjalizująca się w wyszukiwaniu bezpośrednim pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie. Znajdujemy dla pracodawców prawdziwe Talenty, a dla kandydatów wymarzoną pracę. Posiadamy wpis do rejestru agencji zatrudnienia o nr 28038. 

Dla naszego Klienta – firmy z branży medycznej szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. mediów społecznościowych

Miejsce pracy – Łódź

Zakres zadań:

  • Kompleksowa obsługa kanałów w mediach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook
  • Tworzenie rolek, relacji, postów
  • Samodzielne przygotowywanie filmów, zdjęć, grafiki
  • Badanie wskaźników skuteczności reklam w SM
  • Wsparcie przy tworzeniu / aktualizacji strony internetowej firmy.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Szkolenia 
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę przy ciekawych projektach, w tym możliwość rozwijania działu marketingu
  • Zniżki na zabiegi / konsultacje medyczne, także z zakresu medycyny estetycznej
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w kompleksowej obsłudze SM
  • Doświadczenia w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w SM
  • Umiejętności tworzenia i redagowania treści
  • Umiejętności przygotowywania grafik, zdjęć, filmów i animacji na SM
  • Znajomości programów tj.: Photoshop, Corel, Canva, DaVinci Resolve
  • Płynnej znajomości języka polskiego w formie ustnej i pisemnej
  • Samodyscypliny, umiejętności ustalania priorytetów i planowania zadań.

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Job Features

Job CategoryMarketing, Social Media

NewTalents – agencja rekrutacyjna specjalizująca się w wyszukiwaniu bezpośrednim pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie. Znajdujemy dla pracodawców prawdziwe Talenty, …

Umowa o pracę
Łódź
Posted 9 months ago

Dział Utrzymania Ruchu

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu

Miejsce pracy – Łódź

Zadania na ww. stanowisku:

  • Wykonywanie napraw maszyn i urządzeń 
  • Wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem
  • Zamawianie części
  • Ścisła współpraca z automatykami 
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami i przeglądami.

Oczekiwania:

  • Znajomość zasad eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu elektryki, hydrauliki siłowej, pneumatyki lub automatyki
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Dokładność w wykonywaniu zadań.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet medyczny 
  • Kartę sportową
  • Szkolenia i wyjazdy integracyjne
  • Jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery i możliwość awansu.

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Job Features

Job CategoryDział Utrzymania Ruchu

Dział Utrzymania Ruchu Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej szukamy kandydatów na stanowisko: Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu Miejsce pracy – Łódź Zadania n…

B2B, Umowa o pracę
Warszawa
Posted 11 months ago

Dla naszego Klienta – firmy oferującej kompleksowe wsparcie IT dla klientów biznesowych, szukamy osoby na stanowisko Administratora IT, który będzie odpowiadał za opiekę nad infrastrukturą IT (głównie systemy Windows).

Miejsce pracy – Warszawa Wola

Zadania na ww. stanowisku:

  • Administracja systemami informatycznymi u klientów
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych systemów operacyjnych i serwerów
  • Konserwacja urządzeń i wprowadzanie technicznych zabezpieczeń systemu informatycznego
  • Bieżące wsparcie dla użytkowników końcowych i konfiguracja stanowisk roboczych
  • Integrowanie oraz migracje danych
  • Budowanie relacji z klientami B2B
  • Tworzenie dokumentacji technicznej, raportowanie.

Stos technologiczny:

Windows Server 2012-2022, Windows 10/11, Microsoft 365, Stormshield, Ubiquity, Veeam

Wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku 
  • Dobra znajomość sprzętu sieciowego, serwerowego i komputerowego (instalacja, konfiguracja, diagnozowanie usterek)
  • Znajomość Windows Server 2012-2022, Windows 10/11 i Microsoft 365 – wymóg konieczny
  • Dobra znajomość sieci LAN, WAN, WIFI, VPN
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w firmie oferującej usługi outsourcingu IT.

Pracodawca oferuje:

  • Wynagrodzenie ok. 7000 – 14000 PLN + premie + prowizje
  • Kursy, szkolenia, możliwość uzyskania certyfikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, dwa monitory, wygodne stanowisko pracy, samochód do wyjazdów służbowych)
  • Pakiet Medicover
  • Pracę w zgranym zespole 🙂

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Job Features

Job CategoryIT

Dla naszego Klienta – firmy oferującej kompleksowe wsparcie IT dla klientów biznesowych, szukamy osoby na stanowisko Administratora IT, który będzie odpowiadał za opiekę nad infrastruktur…

Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Warszawa
Posted 11 months ago

Dla naszego Klienta – firmy z branży IT szukamy osoby na stanowisko:

Office Assistant

Miejsce pracy – Warszawa Wola

Zakres zadań:

  • nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie i jej archiwizacja
  • prowadzenie wstępnej selekcji postępowań przetargowych w obszarze działalności firmy
  • zapewnienie wsparcia dla Działu Księgowości przy wystawianiu faktur sprzedaży, faktur korygujących i not korygujących
  • przygotowywanie pism do US, ZUS, KRK
  • obsługa gości
  • organizacja imprez i spotkań firmowych, wyjazdów dla pracowników
  • ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz Działem Księgowości.

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od uzyskanych wyników
  • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery i możliwość dalszego awansu
  • pakiet medyczny
  • kartę sportową
  • pracę przy ciekawych projektach
  • niezbędne narzędzia pracy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • co najmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • mile widziana wiedza z zakresu obsługi postępowań przetargowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym (B1/B2)
  • umiejętność ustalania priorytetów i planowania zadań
  • mile widziana znajomość specyfiki branży IT. 

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Dla naszego Klienta – firmy z branży IT szukamy osoby na stanowisko: Office Assistant Miejsce pracy – Warszawa Wola Zakres zadań: nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie i jej archiwi…

B2B, Umowa o pracę
Łódź
Posted 11 months ago

Dla naszego Klienta – wiodącej firmy produkcyjnej szukamy osoby na stanowisko:

Kierownik Magazynu

Miejsce pracy – Łódź

Zakres zadań:

  • zarządzanie procesami w obszarze magazynowania i wysyłki towarów
  • nadzorowanie pracy 50 pracowników magazynowych oraz biura obsługi klienta 
  • stała współpraca z klientami firmy
  • nadzór nad budżetem 
  • wdrażanie działań optymalizujących i naprawczych w podległych obszarach
  • motywowanie, szkolenie podległego zespołu i ocena jego pracy.

Pracodawca oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B 
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od uzyskanych wyników
  • kartę paliwową
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • dodatkowe benefity: kartę MultiSport i Medicover.

Od kandydatów oczekujemy:

  • co najmniej dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wiedzy z zakresu nowoczesnych praktyk magazynowania
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną
  • umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu
  • mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów WMS.

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Job Features

Job CategoryLogistyka

Dla naszego Klienta – wiodącej firmy produkcyjnej szukamy osoby na stanowisko: Kierownik Magazynu Miejsce pracy – Łódź Zakres zadań: zarządzanie procesami w obszarze magazynowania i …

B2B, Umowa o pracę
Łódź, Zdalnie
Posted 12 months ago

Dla naszego Klienta z branży TSL szukamy osoby na stanowisko:

Social Media Specialist

Miejsce pracy – Stryków

Zakres zadań:

  • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
  • kompleksowe zarządzanie profilem firmy w SM – Facebook, Instagram
  • tworzenie treści, grafik i opcjonalnie video
  • przygotowywanie angażującego contentu
  • planowanie kampanii reklamowych (FB Ads, Google Ads).

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od uzyskanych wyników
  • dużą dozę samodzielności
  • pracę przy ciekawych projektach
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, w zależności od potrzeb programy do obróbki graficznej i inne).

Od kandydatów oczekujemy:

  • co najmniej dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomości obsługi mediów społecznościowych tj.: FB, Instagram, mile widziane Linkedin
  • znajomości programów do przygotowywania grafiki tj. np. Canva, PhotoShop, Illustrator 
  • umiejętności analizy danych
  • mile widziane doświadczenie w branży TSL.

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o dołączenie do CV klauzuli o ochronie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Job Features

Job CategoryMarketing, Social Media

Dla naszego Klienta z branży TSL szukamy osoby na stanowisko: Social Media Specialist Miejsce pracy – Stryków Zakres zadań: tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w mediach społecznoś…